Panthera Felis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenSCREW THE DEATH.  KaartrRegistrerenInloggen

 

 SCREW THE DEATH.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptyma dec 05, 2011 6:16 am

B O N E

Gypsy stapte voorzichtig, poot voor poot langzaam verzettend, een ijskoude, stenen trap af. De felle savannezon die haar vacht eerst zo vreselijk had laten branden van de hitte, werd aangenaam verkoeld door de schaduw die over haar heen viel zodra ze beneden aan de trap was gekomen. De stenen vloer waar ze op liep weerkaatsten haar pootstappen, ook al liep ze zeer behoedzaam. Losse steentjes prikten in haar pootkussens, maar het voelde vreemd genoeg prettig. Een muffe geur vulde de neusgaten van het vrouwtje, en ze ademde diep in. Ze kon maar niet genoeg krijgen van deze geur. Deze ondergrondse stad was al tijden Gypsy’s onderkomen, haar favoriete plekje van heel Aquilla. Als ze de buitenwereld even wilde ontsnappen, vluchtte ze naar deze plaats. Ze voelde zich thuis hier. De bijna complete duisternis die er heerste had iets verontrustends, maar dat vond Gypsy alleen maar prettig. Ze hield van duisternis. Het liet haar slechte kant extra goed uitkomen. Het was gewoon een deel van haar. Duisternis stond voor haar gelijk aan slechtheid, gevechten, bloed en anti-watjes. Dit alles was een mooie samenvatting van Gypsy. Ze deinsde niet terug voor een gevecht, ze nam deze zelfs met alle liefde aan. Maar soms was het vermoeiend, al die haatgedachten. Dan wilde ze ervan wegvluchten. Natuurlijk kon dat niet, haar leven bestond uit haat. Het was perfect, maar zoals aan alles zaten ook hier nadelen aan. Eenzaamheid was daar een van. Ze had nog nooit een luipaard ontmoet die net zo slecht was als zij en ja, dat zorgde er zo af en toe voor dat ze zich vreselijk alleen voelde. Het doden van een prooi was dan wel voldoende om er weer bovenop te komen, maar het liefst had Gypsy nog een vriend waarmee ze kon praten, waarmee ze alles kon delen. De hoop om een vriend te vinden had ze allang al opgegeven. Tegen elke luipaard die ze tegenkwam was ze ontzettend vijandig. Altijd gromde ze een tegemoetkomer toe, nooit begon ze met een vrolijke ‘goedendag!’. Koppig als ze was wil ze haar principes niet overboord zetten om een vriend te vinden, dan maar eenzaam.
Zo mijmerend liep Gypsy door de lange, lege gangen. Ze slofte voort, de muffe lucht bij elke inhaal opnieuw inademend. Maar plots spitste ze haar oren en trok ze vijandig haar bovenlip op. Ze had een andere luipaard geroken. In háár gebied nog wel! Als door een bij gestoken begon ze te rennen, tot ze een donkere schim zag staan. ”Wie ben jij en wat doe je in míjn plek?” raasde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptyma dec 05, 2011 9:34 am

Bone lag lekker in het donker, Hier was zijn thuis. Het was hier rustig, duister en verlaten. Niemand wist wat hier ooit gewoond had, Maar als het er nog had gewoond was Bone de uitroeier van dit volk geweest. Dit was van hem. Maar hij was lui vandaag. Hij lag op een stenen gebouw half te slapen half te luisteren naar elk geluid dat hier binnendrong. opeens hoorde hij pootstappen die overgingen in rennen. onder hem stond een slank luipaard. Haar oren stonden naar achteren en ze blies vijanden naar hem " Wie ben jij en wat doe je in mijn plek?" Ze klonk woedend. Maar Bone deed niks. Hij veroerde enkel zijn oren even en deed daarna zijn ogen normaal open. " Ik ben Bone, En ik lig hier" hij klonk rustig bijna sluw. Het was een droge grap maar het was tegelijker tijd een waarschuwing om weg te gaan. Hij wist maar al te goed dat ze waarschijnlijk niet zag hoe groot hij was. Door zijn zwarte vacht en het donker lijkt hij groter dan hij is. Zijn ogen stonden nu nog kalm, met een kleine rimpel net als een leraar. Of als zijn ouders vroeger als hij getraind werd. Langzaam deed hij zijn klauwen uit en wachtte af. " Ik kan beter aan jou vragen wat je hier doet. Wil je het daar vertellen of moet ik naar beneden komen voordat je weggaat?" deze keer klonk hij serieuser, maar nog steeds niet zoals hij normaal zou reageren. Maar vandaag was hij lui en hij verveelde zich dus waarom geen kleine soortgenootjes pesten in de vele tijd die hij had voordat hij zijn belofte zou moeten waar maken.



Flut ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydi dec 06, 2011 4:37 am

De luipaard die in háár gebied lag, leek niet erg te schrikken van Gypsy. Hij keek niet eens verbaasd op toen ze zo naar hem had zitten snauwen. Met een strak gezicht produceerde hij een simpel antwoord. ”Ik ben Bone, en ik lig hier,” klonk de lome stem. ”Dat zie ik,” gromde Gypsy. Bone heette deze indringer dus. ”Ik weet niet of jij het weet, maar je ligt zeg maar op mijn gebied, zoals ik al zei.” Ze wilde het hem zo snel mogelijk duidelijk zien te maken dat hij hier weg moest, dat hij haar eigen ruimte binnen was gedrongen en dat ze daar niet blij mee was. Maar een beetje snauwen schrok Bone blijkbaar niet af, dus moest Gypsy een andere manier verzinnen. ”Ik kan beter aan jou vragen wat je hier doet. Wil je het daar vertellen of moet ik naar beneden komen voordat je weggaat?” Het vrouwtje liet een lage grom horen en probeerde de ogen van het luipaard te vinden om hem doordringend aan te kijken, maar die leken wel te zijn opgeslokt door de duisternis die er heerste in deze ondergrondse stad. ”Wat ik hier doe?” vroeg ze terwijl ze met moeite haar woede beheerste. Bone irriteerde haar mateloos met zijn gebrek aan interesse en abnormale kalmte. Hoe kon hij nou zo rustig doen terwijl een bloeddorstige luipaard récht voor zijn neus stond?! ”Kom maar naar beneden, lief, dan kan ik die eigenwijsheid je de kop in drukken.” Gypsy schraapte met haar poten over de stenen vloer waarbij haar nagels over de vloer krasten. Ze zette zich schrap voor een gevecht met de luipaard. Ze was voorbereid op alles.

[Kort…]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydi dec 06, 2011 7:19 am

”Dat zie ik,” Gromde het luipaardje voor hem. Bone grinnikte om de geïrriteerde klank in haar stem. ”Ik weet niet of jij het weet, maar je ligt zeg maar op mijn gebied, zoals ik al zei.” zei ze weer. "Ik, in jouw gebied?? Ach, het spijt me. Ik vertrek meteen!" Maar hij verroerde nog steeds geen spier. ”Kom maar naar beneden, lief, dan kan ik die eigenwijsheid je de kop in drukken.” Dit was de druppel. De rustigheid die hij ent had maakte meteen plaats voor energie. Maar hij werd niet boos. Hij stond rustig op en keek nog eens goed wat zijn kansen waren. Ze was inderdaad gespierd en goed gelijnd. Waarschijnlijk ongeveer even sterk als hem, Dus hij kon wel laten zien wat hij met uitslovende, gebied inpikkende luipaardjes doet. " 10....9...8...7....6....5...4...3.2.1. Ik kom!!" Het tellen had ongelooflijk kinderachtig geklonken, Maar de laatste drie seconden waren bloed serieus en hij spande al zijn spieren bij de laatste woorden. Hij sprong in 1 keer van het gebouw af, Hij rook geen angstgeur van zijn tegenstander, en hij verachtte dat. "Kom maar, ik zou je laten zien hoe goed eigenwijze luipaarden kunnen vechten!" hij was nu beter te zien besefte hij, maar hij moest wel wat schimmig gebleven zijn in dit duister. Hij begon om haar heen te lopen, rustig met zijn klauwen totaal uit. En zijn spieren op scherp. Hij zou wachten op de eerste aanval, deze ontwijken en vervolgens van achter haar aanvallen, deze techniek werkte bijna altijd. En dit eendagsvliegje leek er nou niet zo op dat ze deze aanval kende. Maar zijn ouders hadden hem geleerd altijd vooruit te denken, en hem te laten denken dat alles nog mogelijk was. Tja... zijn ouders.... Hoelang waren die al weer dood, zo'n 2 jaar inmiddels. Gedood door stomme goedzakken. Ach, zijn wraak zou zo zuur zijn.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydi dec 06, 2011 8:50 am

Gypsy luisterde met opgetrokken lip naar wat Bone allemaal te vertellen had. "Ik, ik jouw gebied?? Ach, het spijt me. Ik vertrek meteen!" Eigenwijs bleef hij liggen, en Gypsy dacht dat hij wist dat dit haar irriteerde. Hij zou haar nu vast nog meer proberen te irriteren om haar uit te lokken. Dan zou ze een aanval maken waar ze niet over na had gedacht, zodat hij makkelijk met zijn allang al uitgewerkte aanvalsplan kon beginnen. Maar het vrouwtje gunde hem deze lol niet en liet niet merken dat ze nog bozer werd. Ze zette zich even schrap toen Bone opstond, met beleid, en ze gromde. Ze kon voelen dat het mannetje meer energie door zijn lijf had stromen op de manier dat hij toch op een vlugge manier opstond, in plaats van het échte kalm. Hij vond haar dus blijkbaar ook best irritant. Gypsy kon het niet laten te grinniken. "10...9...8...7....6....5...4...3.2.1. Ik kom!" Ze verachtte de manier waarop Bone als een klein kindje aftelde. Wat dacht hij wel niet? Ze was heus geen kind meer! Ze kon zelfs ruiken dat hij jonger was als zij. Pfff, hij was zijn kinderlijkheid dus nog lang niet verloren. Met een grote plof belandde de luipaard naast haar op de grond. "Kom maar, ik zou je laten zien hoe goed eigenwijze luipaarden kunnen vechten!" In het weinige licht dat naar binnen viel door gaten en kieren, kon Gypsy nu iets duidelijker de omtrekken van haar tegenstanders zien. Bone was groter, veel groter. Maar hij was net veel gespierder als zij was. Ze had een kans, dat zeker. Een gevecht zou nog een spannend kunnen worden, aangezien ze aan elkaar gewaagd waren. "Laat maar zien dan," daagde Gypsy Bone uit. Hij liep dreigend rondjes om haar, terwijl zij rondjes om haar eigen as draaide om de zwarte luipaard niet uit het oog te verliezen. Zijn klauwen schraapten over de stenen ondergrond. Gypsy hield haar kop laag en zakte door haar achterpoten. Haar staart zwiepte van links naar rechts. Zou ze hem aanvallen? Ach, wat had ze te verliezen. Het enige nadeel was dat hij amper te zien was buiten het licht, en Gypsy's ogen waren niet beter als die van Bone. Zonder nog veel na te denken, zette ze af tegen de vloer en sprong met een luide brul op het mannetje af. Ze maaide met haar klauwen in de rondte, hopend een stuk vlees mee te scheuren.

[What's gonna happen? >:]]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydi dec 06, 2011 9:16 am

"laat maar zien dan" riep het vrouwtje. Ze daagde hem uit. HEM nog wel... De enige echte bone. Nu dan nog niet bekend maar dit zal hij zeker worden. Zeker weten! opeens sprong ze op hem af, In 1 seconden sprong hij weg, Net te laat want 1 van haar gestoorde maaiende klauwen raakte hem in zijn zij. Maar hij dacht er niet eens aan. Net zo snel als hij weggedoken was viel hij weer aan. Terwijl hij op haar afrende leek alles ineens langzamer te gaan, Hij rook de geur van een gevecht samen met de geur van bloed en zweet. Ook rook hij het ietwat zoete geur van het vrouwtje. Ze was knap, en kwaad, verschrikkelijk kwaad. Waarom zou de die woede in zich dragen? vroeg hij zich af. Maar hij vergat die gedachte snel terwijl zijn krachtige poten zich af zetten en hij met een reusachtige op haar afstormde. Hij sprong zo hoog dat hij over haar heen sprong maar dat was ook de bedoeling. Zijn grootlijkenheid was zijn grote voordeel, Als ze te dichtbij zouden komen was dit verloren en zou ze zijn kleine lijf zien. Terwijl hij boven haar zweeft steekt hij 1 klauw naar beneden. Hij voelde iets maar hij wist niet of zij het was of iets anders. Hij hoopte haar geraakt te hebben en kwam met een doffe plof neer. " Had je niet gedacht he?" riep hij uit. Maar hij draaide zich om en zijn ogen werden heel klein van schrik



[klein en lelijk Wink Whats going to happen next?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptywo dec 07, 2011 2:14 am

[Knap en klein, lees ik x'D]

Haar nagels scheurden door de huid van Bone heen en lieten een wond achter in zijn zij, maar hij leek er geen last van te hebben. Gypsy keek na haar aanval een beetje verward om zich heen, het mannetje was snel weggedoken. Ze plofte op haar poten en kneep haar ogen samen om beter te kunnen zien. Al snel had ze door dat ze het met haar zicht nooit zou kunnen winnen, dus moest ze een ander zintuig gebruiken. Haar neus zou haar door dit gevecht met als tegenstander de gitzwarte Bone leiden. Maar voor ze zijn geur op kon sporen, werd ze afgeleid door een brul achter haar. Ze draaide zich om en zag nog net een flits van het mannetje zijn poot die voor haar gezicht in de lucht hing. Op datzelfde moment voelde ze een scherpe, stekende pijn op haar rug. Bone had zijn klauw uitgestoken terwijl hij over haar heen sprong en had daarmee haar rug opengereten. Gypsy siste en draaide zich weer om, niks van de pijn laten merken, hoewel die er wel degelijk was. "Had je niet gedacht, hè?" riep haar tegenstander. Ze kon zijn gezicht niet zien, maar ze wist zeker dat er een schijnheilige grijns op zijn gezicht lag. "Nee, en jij had dit vast niet verwacht," gromde Gypsy kwaad. Plots zag ze door een lichtinval van boven de gelaatsuitdrukking van Bone. Hij keek erg geschrokken, en bijna meteen draaide hij zich om. Gypsy wist niet waar hij zo plots van was geschrokken, maar dat deerde haar niet. Ze dook en greep naar zijn poten, waar ze een paar flinke beten in gaf. Ze voelde haar kaken over zijn botten glijden. Haar klauwen zette ze vast in zijn achterlichaam en was niet van plan los te laten. Há, durfde Bone nu nog steeds zo'n grote mond tegen haar op te zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptywo dec 07, 2011 5:31 am

Bone glimlachte om het gesis die de pijn veraadde, Dus hij had haar toch geraakt. "Nee, en jij had dit vast niet verwacht," zei het vrouwtje hierna. Ze sprong op hem af en greep naar zijn poten. ze beet hem een paar keer flink en hij voelde sterke pijnscheuten door zijn lichaam gieren. Hij gromde laag en diep terwijl zij verder ging, Ze zette haar klauwen in zijn achterlichaam en bone wist dat ze niet van plan was los te laten. Hij had dit inderdaad niet verwacht, maar dat was niet omdat het een goede techniek was, maar omdat hij zonet zij moeder had gezien. Nou ja... Als een soort schim ofzo, want ze was al jaren dood. Hij was verstijfd geweest omdat het een teken had geleken en vervolgens kwam hij dus in deze situatie terecht. met al zijn kracht lukte het hem om langzaam om te rollen, Maar hierbij raakte hij wel wat scherpe stenen die in zijn vacht prikte. Hij rolde ter verdediging op zijn rug om haar hopelijk te pletten. Hij gromde nog eens laag. En probeerde in te schatten of zij er wel of niet onder lag en wat haar volgende stap zou zijn. Maar telkens ging zijn gedachte naar zijn moeder. Was het een waarschuwing geweest? Was dit zijn laatste gevecht? Nee, dat kon niet. Er moest iets anders zijn. Misschien werd hij gek van deze plek. Maar hij was hier opgegroeid en waar moest hij anders heen? Vrienden, vrienden dat heb ik nodig, partners bij gevechten en soortgenoten die je tenminste niet veraden. Iemand die hij kon vertrouwen en waarmee hij samen slecht mee kan zijn en anderen kon treiteren. Dan had hij geen saaie dagen als deze meer. Toen sprong hij op en draaide zich om in een seconde. Klaar om zich te verdedigen maar niet in de aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydo dec 08, 2011 3:21 am

Bone leek wel écht versteend te zijn van schrik, want Gypsy kon zich aardig lang uitleven op zijn poot. Tegen de tijd dat hij zich om liet rollen had ze zijn poot aardig kunnen toetakelen. Ze was tevreden, maar plotseling werd al het lucht uit haar longen geperst toen ineens Bone's drukkende gewicht op haar rolde. Ze haalde piepend adem. Haar klauwen lagen onder haar geplet dus kon ze ze niet gebruiken om Bone mee van zich af te krijgen. Ze zwiepte haar staart ongeduldig heen en weer en besefte dat ze haar bek nog vrij had. Ze strekte haar nek en liet haar hete adem in de nek van het mannetje voelen. Daarna hapte ze. Bloed van zijn pootwond zat nog steeds in haar mond, en vermengde zich nu met zwarte haren. Ze spuugde ze even uit, het kriebelde in haar keel. "Ga van me af, lafaard!" snauwde Gypsy en ze probeerde zich onder zijn lichaam vandaan te wormen. Plots sprong Bone van haar af en kon ze weer piepend ademhalen. Ze bleef even liggen om haar adem weer te verzamelen. Ondertussen verwachte ze dat het mannetje haar een flinke snauw zou geven, dit was namelijk een uitgelezen mogelijkheid om haar goed te verwonden. Maar tot haar grote verbazing leek hij geen nieuwe aanval voor te bereiden. Gypsy klauterde overeind en zag dat Bone zijn vechthouding had ingeruild voor een verdedigende houding. Argwanend keek ze hem aan. Was dit weer een trucje? Gypsy was van plan er niet nog maals in te trappen. Ze hield haar kop laag tegen de grond en gromde kwaad terwijl ze Bone met een doordringende blik aankeek. Ze voelde de wond op haar rug prikken, hij zou vast ontsteken in deze broedplaats voor bacteriën als ze hem snel niet zou schoon likken. "Waarom stop je nou?" vroeg ze, niet geheel geïnteresseerd. Bone was vast zo van haar doorzettingsvermogen geschrokken dat hij niet meer aan durfde te vallen. Natuurlijk, dat kon ook niet anders. Daarna kwam ze dreigend naar voren en waagde het om haar gezicht recht voor die van het mannetje te hangen. "Bang?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydo dec 08, 2011 5:13 am

Vlak voordat hij had opgesprongen had het vrouwtje geroepen "Ga van me af, lafaard!" Dit maakte Bone woedender maar hij had ook meer respect voor dit vrouwtje. " Ik? Laf??" riep hij terug toen hij weer normaal stond. Hij zag het vrouwtje liggen en adem halen. Hij had haar kunnen bezeren maar deed het niet. dat zou pas echt laf geweest zijn. Vond hij. Na een poosje veranderde haar houding. Ze was klaar om aan te vallen leek het. Ze gromde laag naar Bone. Maar bone verroerde niet. "Waarom stop je nou?" vroeg ze met een ongeïnteresseerde toon in haar stem. Ze kwam dichterbij en liet haar gezicht voor hem hangen "Bang?" vroeg ze. bone vatte dit op als een spot vraag en dat was het waarschijnlijk ook. Maar hij antwoordde zonder enige beweging recht in haar gezicht "Ik ben nooit bang!" Hij gromde weer laag en vervolgde " De meeste luipaarden waarmee ik gevochten heb stierven of vluchtte weg, Maar jij niet... Ik merk dat je veel uithoudingsvermogen hebt, dat is bijzonder want je bent .... nou ja.... een vrouwtje. Toch vecht je door. Dus ik wil je zeggen, Ga weg. Want ik wil zo'n bijzondere meid als jouw niet vermoorden" Hij keek haar aan met een vragende blik. Hij wachtte af tot ze zich zou omdraaien en weg zou gaan. Maar hij wist ergens dat ze dit niet zou doen. En hij wist ook dat ze hem nu nog laffer vond en dat het nu misschien wel echt een levend en dood gevecht zou worden. Hij wist het. Maar toch, Deed hij dit. "Nou? Wat doe je?" Hij keek haar recht aan. Zijn ogen vragend en zijn kop schuin. " En wees niet bang dat je me niet meer ziet, Die kans is namelijk klein" hij besefte iets en vulde aan "Zeker als je hier blijft rondlopen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptyza dec 10, 2011 10:15 am

Terwijl Gypsy haar hete adem op Bone's gezicht liet neerkomen, sprak hij. "Ik ben nooit bang! De meeste luipaarden waarmee ik gevochten heb stierven of vluchtte weg, Maar jij niet... Ik merk dat je veel uithoudingsvermogen hebt, dat is bijzonder want je bent .... nou ja.... een vrouwtje." Gypsy kneep haar ogen kwaad samen bij de laatste zin die Bone had uitgesproken. Want ze was een vróuwtje?! Wat had dat er nou mee te maken? Het ging er niet om of je een mannetje of een vrouwtje was, het ging om de leermeester die je al je technieken aan had geleerd, en aan je eigen karakter. Oh god, wat wálgde ze van hem! Dat hij het nog durfde om haar recht in haar gezicht te kijken. Gypsy kon zijn gezicht zo verminken als ze wilde, maar ze hield zich in. Bone durfde nog meer te vertellen. "Toch vecht je door. Dus ik wil je zeggen, Ga weg. Want ik wil zo'n bijzondere meid als jouw niet vermoorden." Gypsy liet haar ogen vlammen van woede. Niet kort na zijn laatste woord viel ze tegen hem uit. "Jij bent echt een ongelofelijke idioot, vind je zelf niet?! Ik laat me heus niet de les wijzen door een jongetje die denkt dat hij een veel ervarene vrouwtje - já, een vróuwtje, schat - zomaar op haar plek kan zetten? Probeer het eens. Ik ga niet weg voordat dit is uitgevochten. Ik ga jou eens laten zien dat je ongelofelijk fout zat met die theorieën van je, en ik zal ervoor zorgen dat je nooit meer zo'n grote mond durft op te zetten tegenover vróuwtjes." Gypsy hijgde van woede en nam een aantal keren diep adem. Ze had het woord 'vrouwtje' extra spottend uitgesproken, om er een duidelijke nadruk op te laten klinken zodat hij zou merken dat hij fout zat. De volgende woorden die Bone zei negeerde Gypsy volkomen. Ze had ze niet eens gehoord, de woede maakte een gonzend geluid in haar hoofd waardoor haar gehoor niet meer zo scherp was. Zonder enige aanwijzing gooide ze haar klauw naar zijn gezicht, wat in weze eigenlijk nog maar een begin was. Daarna schoot ze met wijd geopende kaken naar zijn nek, waar ze hard in beet. Verder liet ze zich door woede leiden en gebruikte ze al haar ledematen om Bone zoveel mogelijk pijn te laten lijden. En dat terwijl ze een vrouwtje was. Há!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptyza dec 10, 2011 10:45 am

Het wijfje werd woedend "Jij bent echt een ongelofelijke idioot, vind je zelf niet?! Ik laat me heus niet de les wijzen door een jongetje die denkt dat hij een veel ervarene vrouwtje - já, een vróuwtje, schat - zomaar op haar plek kan zetten? Probeer het eens. Ik ga niet weg voordat dit is uitgevochten. Ik ga jou eens laten zien dat je ongelofelijk fout zat met die theorieën van je, en ik zal ervoor zorgen dat je nooit meer zo'n grote mond durft op te zetten tegenover vróuwtjes." zei ze. Het woord vrouwtje kwam er extra spottend uit. Bone wist dat ze voor een groot deel gelijk had en snapte wat ze zei. Hij had behoorlijk gebluft en had hierdoor dit voor elkaar gekregen: Blinde woedde. Maar erg blij was hij er niet mee want het wijfje grauwde luid en stormde op hem af. Bone was te langzaam en kreeg een klauw in zijn gezicht die zijn oog raakte. Maar dat was niet alles, Ze greep hem bij zijn nek waardoor hij omhoog kwam en hij voelde zijn nek kraken. Hij stribbelde tegen en klauwde met zijn klauwen , in de hoop iets te raken waardoor ze los liet. hij voelde het bloed van zijn nek druipen en hij voelde zich net een jonkie die hulpeloos was. Zijn angst was enorm. Nu kon hij nooit zijn ouders wreken. Hij kreeg zwarte vlekken voor zijn ogen en sloot die om de pijn minder te laten lijken. Maar die werd erger en erger. Hij stopte met klauwen en wist dat hij straks waarschijnlijk als finale tegen een rots gesmeten zou worden om vervolgens de finale slag te maken. Of zou ze hem langer willen laten lijden? Ze was er wel het type voor. Hem boeide het niet meer. Hij wou alleen nog dat het stoppen zou. "Stop! Stop, alsjeblieft!! Ik doe alles wat je zegt als je maar stopt met dit!! Zo erg was het toch niet wat ik gedaan heb?" Hij klonk als een jonkie, Hij was hulpeloos. Als ze nu zou stoppen zou hij haar voor eeuwig willen dienen. Voor altijd haar helpen. Hij wou niet dood in zo'n gevecht. Hij wou dapper sterven terwijl hij veel schade had aangericht. Niet eenzaam en alleen in een koude donkere ruimte waar hij zal wegrotten tot hij niet meer bestond! Hij was jong... Te jong. toch??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptyza dec 10, 2011 10:47 pm

Gypsy voelde hoe ze het vlees bijna van Bone's gezicht af rukte met haar scherpe klauw. Zijn nek kraakte hoorbaar en het vrouwtje liet haar greep iets losser zodat Bone nog wat langer in zijn lijden zou blijven. Hij verdiende het, die domme sukkel die als zoveelste mannetje dacht dat zij beter waren als de vrouwtjes. Wat een waaghalzen waren dat. En het stomme was nog dat de meeste vrouwtjes hier aan toegaven. Ze vonden het prima om achtergesteld te worden. Ja, zo leerden die egoïstische mannetjes nooit hun lesje!
Bone hing bungelend in Gypsy's bek die, ondanks de maaiende klauwen die haar af en toe venijnig raakten, nog steeds weigerde hem los te laten. Hij moest pijn lijden en zijn vooroordeel over vrouwtjes terug nemen. Pas dan zou ze hem vredig, oké, een soort van bredig achter kunnen laten. Wat haar trouwens opviel was dat de zwarte luipaard opmerkelijk klein was. Dat had ze eigenlijk niet verwacht van een mannetje met zoveel lef en zoveel kracht. Maar hier in deze ondergrondse stad kon hij zich goed camoufleren, hij was hier zeker in het voordeel door zijn tegenstanders te foppen. "Stop! Stop, alsjeblieft!! Ik doe alles wat je zegt als je maar stopt met dit!! Zo erg was het toch niet wat ik gedaan heb?" klonk Bone's smeekbede jammerend. De angstgeur afkomstig van hem drong haar neusgaten binnen. Ze liet hem zonder enige waarschuwing met een plof op de grond vallen. "Geef je zo makkelijk op, snoes?" vroeg ze met een gemene grijns. Daarna stapte ze van het het uitgeputte luipaard weg en ging luchtig verder met spreken. "Je had dood kunnen zijn, besef dat goed." Ze draaide haar kop om Bone te bekijken. Gypsy wilde zien wat voor schade ze had aangebracht. Ondertussen hield ze zich koest om BOne de tijs te gunnen om zijn geluk te kunnen bevatten, want oh boy, wat had hij veel geluk gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptyza dec 10, 2011 11:44 pm

zonder een waarschuwing werd hij op de grond gegooid. Hij hijgde zwaar en hij voelde het bloed van zijn nek af druipen. "Geef je zo makkelijk op, snoes?" vroeg het wijfje terwijl bone dacht een gemene grijns op haar gezicht te zien. ze liep een eindje weg terwijl ze door sprak "Je had dood kunnen zijn, besef dat goed." Hij besefte het meer dan goed. Zijn ademhaling was nog zwaarder geworden. Hij voelde dat ze weer naar hem keek en genoot van wat ze zag. Bone besefte dat hij geluk had gehad. Teveel geluk. Hij wist zeker dat hij haar nu veel verschuldigd was. Want wat is er beter dan iemands leven redden? De vlekken kwamen terug voor zijn ogen en hij werd duizelig. Hij vocht om bij zijn bewustzijn te blijven en hij probeerde met veel moeite te gaan staan. Na een paar pogingen stond hij, Bevend en wetend dat hij zometeen weer sou vallen stond hij daar voor dit wijfje. Hij boog zijn kop zo diep als hij kon, Hij moest nu wel respect tonen voor dit vrouwtje. " B....Be...." het beven werd erger en hij viel weer op zijn zij. Hij voelde de pijn niet eens meer omdat hij veel meer pijn in zijn nek had "Be...Bedankt..." Hij sloeg zijn ogen neer en deed ze vervolgens dicht. Even schommelde hij tussen leven en bewusteloosheid. Als hij dit overleefde zou hij alles voor dit wijfje willen doen. Zij was zo sterk en slecht. Het deed hem aan zijn moeder denken, Al zag die er heel anders uit. Een zwarte luipaard met rode ogen en hij zou haar dodende blik nooit vergeten. De dagen met haar en de trainingen. Zou hij haar nu weer zien?? " Nee, het is jouw tijd nog niet" Klonk haar stem in zijn hoofd. Hij wist dat hij nu buiten bewustzijn was, Maar het was fijn om die stem weer te horen. " Sta op! En vraag haar wat je kan doen om je schuld te betalen! Je bent dom geweest, leer hiervan dat je wijfjes nooit moet onderschatten!" Hij deed zijn ogen weer open, de pijn was iets minder en hij had nieuwe energie. Hij stond op en liep naar het vrouwtje toe. Hij sloeg zijn ogen neer en keek haar vervolgens vol vragende ogen aan.



Flut ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptyma dec 12, 2011 5:23 am



Gypsy hoorde hoe Bone zwaar ademhaalde. Ze had het blijkbaar goed aangepakt. Jammer genoeg viel hij door zijn zwarte vacht slecht op in het donker waardoor ze niet kon zien wat voor wonden ze had aangebracht. Ze krulde haar lippen in een gemene grijns. Hij zou haar in ieder geval niet snel vergeten. Na een paar moeizame pogingen stond Bone op. "B....Be....Be...Bedankt..." klonk het beverig vanaf zijn positie. Gypsy knikte alsof ze zijn bedankje weg wilde wuiven, niet dat ze hem graag in leven had willen houden. Ze draaide zich achteloos om, om te laten zien dat het nog een aardige moeite was geweest ook. "En doe niet zo zielig, alsjeblieft. Ik ben je moeder niet," gromde ze nog even. Ze sprong op het plateautje waar Bone aan het begin van hun ontmoeting nog op had gelegen en maakte het zichzelf comfortabel. Ze sloeg haar smalle staart om haar lichaam terwijl ze haar voorpoten rustig over elkaar legde. Vanaf hier had ze beter zich op hem. Bone leek een beetje te wiebelen op zijn benen, en Gypsy dacht dat het kwam omdat ze hem best wel hard had aangepakt. Haar gedachten werden bevestigd door een doffe klap waarna het beangstigend stil bleef in de ondergrondse wereld. Het vrouwtje spitste haar oren, maar ze hoorde niks meer. Bone maakte geen geluiden meer, geen hoorbare tenminste. Was hij dood? Gypsy kneep haar ogen samen om te zien wat er met Bone was gebeurd, maar het was te donker. Ze slaakte een zucht, sprong van het plateau af en liep rustig op hem af. Met haar poot duwde ze in het slappe lijfje van het mannetje die er niet op leek te reageren. "Bone?" vroeg ze met weinig interesse, hoewel ze zich eigenlijk wel een beetje schuldig voelde. Had ze hem niet iets te hard aangepakt? Ze was in ieder geval niet zo vol van medelijden dat ze hem zou helpen nu. Als hij dood was, wat zeer waarschijnlijk was, was hij zeker niet de eerste. Gypsy boog haar kop en beet voorzichtig in Bone's oor. De geur van vers bloed drong haar neusgaten binnen. Ze genoot kort, want het mannetje opende al snel zijn ogen weer. Gypsy draaide zich vlug om en sprong weer naar het plateau waar ze op ging liggen, een ongeïnteresseerde blik in haar ogen laten blinken. Ze was een beetje ongerust geworden, maar dat hoefde hij toch niet te weten? Bone kwam moeizaam op haar af gelopen en keek haar aan, een vragende blik in zijn ogen liggend. Waarom keek hij haar zo aan? "Wat?" snauwde ze, iets minder gemeen als normaal. Ze wilde zich een beetje inhouden tegenover Bone. Ze gaf hem dezelfde vragende blik terug, een beetje uit arrogantie, een beetje uit verveling. "Kan ik iets voor je doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptyma dec 12, 2011 9:28 am

het wijfje knikte alsof ze zijn bedankje weg wilde wuiven, niet dat ze hem graag in leven had willen houden. het draaide zich achteloos om, om te laten zien dat het nog een aardige moeite was geweest ook. "En doe niet zo zielig, alsjeblieft. Ik ben je moeder niet," gromde ze naar hem. hij had het wel gemerkt. En later had hij ook haar ongerustheid wel gehoord al verborg ze het diep. Toen hij zo naar haar keek reageerde ze bod met "Wat?" Ze snauwde het hard in zijn gezicht maar voor zijn gevoel iets minder gemeen als normaal. Zou ze zich expres inhouden? Ze gaf hem dezelfde vragende blik terug maar hij twijfelde of het normaal bedoeld was.. "Kan ik iets voor je doen?" vroeg ze met een verveelde toon in haar stem. " Ik wou je net hetzelfde vragen, ik heb je onderschat en jij had me daarvoor kunnen straffen. Dit heb je niet volledig gedaan en daar ben ik je dankbaar voor. " Zijn stem had al zijn spottende tonen verloren en klonk nu bloed serieus " Zoals ik eerder al zei: Ik sta bij je in het schuld en ik wil die schuld graag goedmaken. Zeg dus wat ik kan doen." hij twijfelde even en ging verder " Ik wil alles voor je doen. Snap je wat je gedaan hebt? Nu kom je niet meer zomaar van me af..." hij probeerde het er grappig uit te laten komen maar het klonk juist vreemd en niet zijn eigen stem. " ik heb zonet......" eigenlijk wou hij gaan vertellen wat er zojuist gebeurd was, Maar hij wist dat dit waarschijnlijk als waanzin klonk en stopte halverwege , hij keek haar weer recht aan en rechte zijn poten waardoor hij weer wat groter leek. Maar het had niet veel nut want zij stond toch op een hoger plateau waardoor ze in 1 slag weer de baas was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydi dec 13, 2011 4:08 am

Eigenlijk had Gypsy geen antwoord verwacht op haar vraag, ze had het als een retorische vraag bedoeld. Maar Bone leek deze hint blijkbaar niet te snappen, en begon een hele rede. "Ik wou je net hetzelfde vragen, ik heb je onderschat en jij had me daarvoor kunnen straffen. Dit heb je niet volledig gedaan en daar ben ik je dankbaar voor." Het leek alsof hij er echt heel veel waarde hechtte dat ze hem had laten leven. Ja, het was een grote moeite geweest, en ja, ze had hem met alle liefde gedood. Maar al met al was deze strijder veel te levenswaardig, had ze ontdekt. Niet dat ze met hem wilde optrekken, maar Bone was in ieder geval niet zo'n goedzakje die bij het minste of geringste naar zijn moeder riep. "Zoals ik eerder al zei: Ik sta bij je in het schuld en ik wil die schuld graag goedmaken. Zeg dus wat ik kan doen. Ik wil alles voor je doen. Snap je wat je gedaan hebt? Nu kom je niet meer zomaar van me af..." Gypsy luisterde aandachtig naar zijn woorden. Hij wilde alles voor haar doen? Dat gedeelte klonk prima. Alleen het laatste wat hij zei... 'Nu kom je niet meer zomaar van me af...' Een rilling trok over haar ruggengraat. Hopelijk meende hij dat niet. Gypsy hield er niet zo van om overal gevolgd te worden. Ze was liever alleen. Dat Bone bij haar een grote schuld had, dat was logisch. Maar ze vond deze schuld zo groot dat hij nooit iets terug zou kunnen doen om de stand gelijk te trekken. En daar kwam bij dat ze helemaal niets terug hoefde te hebben. "Als je me écht een plezier wilt doen, rot je op uit mijn ondergrondse stad en zie ik je nooit meer terug," beval ze hem met een snauw. "Ik heb zonet......" Gypsy draaide nieuwsgierig haar kop. Bone was expres gestopt in zijn zin, dat was overduidelijk. Hij wilde haar vast nieuwsgierig maken, en dat was hem nog gelukt ook. Het vrouwtje had een erg nieuwsgierige nature en voor één keer had ze geluk. Ze zwaaide met haar staart alsof ze met één veeg haar eerdere uitspraak weg wilde vegen. Voor hij op zou moeten rotten van haar, moest hij haar vertellen wat hij wilde zeggen. "Jij hebt zonet wat gedaan? Je lag knock-out, of heb jij een of ander magisch geestenleven en heb je bepaalde dingen gezien terwijl je buiten bewustzijn was?" vroeg ze spottend. Voor Bone kon spreken, zei ze nog wat. "En dat was een retorische vraag, die laatste. Ik verwacht alleen een antwoord op mijn eerste vraag."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydi dec 13, 2011 6:12 am

"Als je me écht een plezier wilt doen, rot je op uit mijn ondergrondse stad en zie ik je nooit meer terug," Zei ze. Maar toen hij daarna weer ging praten maakte ze een wegwuivend gebaar met haar staart en begon ze weer te praten: "Jij hebt zonet wat gedaan? Je lag knock-out, of heb jij een of ander magisch geestenleven en heb je bepaalde dingen gezien terwijl je buiten bewustzijn was?" vroeg ze spottend. Voor Bone kon spreken, zei ze nog wat. "En dat was een retorische vraag, die laatste. Ik verwacht alleen een antwoord op mijn eerste vraag" Hij had wel gewoon op die 2e vraag willen antwoorden maar daar zat ze waarschijnlijk niet op te wachtten. Razendsnel dacht hij in zijn hoofd na, Zou dat haar zwakke punt zijn? nieuwsgierigheid? Vast niet.... Daar zat toch niemand mee?? Eigenlijk wel.... Maar ja.... zij toch niet?! hij keek haar weer aan " Nee, dit boeit jouw vast niet...." hij draaide zich half om en liep langzaam weg. Hij wachtte op een signaal dat zij wel nieuwsgierig was en dat zij hem terug zou roepen. Maar dit liet hij niet merken. Hij wist dat hij nu wel in het donker opgeslokt moest zijn en dat zijn eerdere angstgeur er toch nog te sterk was dat ze hem hier niet kon ruiken en merken. Hij stopte en stond stijf stil. Hij wachtte op een teken dat hij weer terug moest komen met een verklaring. In zijn hoofd had hij al een hele smoes bedacht om van haar af te komen. Misschien was het geluk geweest dat hij net de juiste dingen gedaan en gezegd had.... nu maar wachten tot ze hem terug zou roepen en alle puzzelstukjes van zijn plannetje zouden kloppen. Ze dacht wel dat hij een dom jonkie was. Maar Bone is toch echt slimmer dan je denkt wijfie! dacht hij in zijn hoofd. hij ademde zo zacht mogelijk en hij maakte geen geluiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydi dec 13, 2011 8:47 am

Gypsy zag Bone nadenken. Het leek alsof hij haar vraag niet wilde beantwoorden. Hij móest wel, hij zou alles doen wat zij hem vroeg. Ze vroeg om een antwoord, en die wilde ze krijgen ook. "Nee, dit boeit jouw vast niet," zei hij een beetje afwezig. Hij draaide zich om en begon langzaam weg te lopen. Gypsy verdacht hem ervan dat hij wilde vluchten, dat hij onder zijn straf vandaan wilde komen. Maar zo makkelijk liet ze het hem er niet vanaf komen. "Blijf staan waar je staat!" riep ze terwijl ze van het plateau afsprong. Bone viel amper op in de donkere ruimte en Gypsy moest zich op zijn geur concentreren wilde ze hem vinden. Een duidelijke angstgeur hing nog steeds in de ruimte, maar deze was oud. Ze probeerde een ander geurspoor te volgen, maar raakte een beetje door de war. Blindelings koos ze een van de geuren en hoopte dat ze de goede koos. "Je zei zelf dat je me nog heel wat tegoed had. Geef mij nu het antwoord, en daarna zien we wel verder," murmelde ze terwijl ze zich probeerde te oriënteren. Dat ging erg moeilijk, aangezien ze amper iets hoorde, niets kon zien en allerlei verschillende dingen door elkaar rook. Even raakte Gypsy in paniek. Bone kon nu een of ander gemeen aanvalsplan hebben uitgedacht. Hij was zeker in zijn voordeel met zijn donkere vacht, ze zou hem nooit op tijd kunnen zien. Ze spitste haar oren, maar hoorde alleen haar eigen ademhaling. Angstig deed ze een paar stappen naar achter. Ze hoorde hoe haar pootstappen echoden tegen de muren en de hele holle ruimte door gingen. "Bone, ik weet wat je van plan bent. Kom maar terug, wees een echte luipaard en bevecht me waardig, zoals net. Geen trucjes, of ik rammel je af."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptydi dec 13, 2011 9:05 am

Bone knikte tevreden in het donker toen hij haar stem hoorde "Blijf staan waar je staat!" daarna hoorde hij een doffe klap gevolgd door pootstappen. Hij Wist dat ze hem nu zocht. Ze liep vlaks langs hem en hij hoorde haar murmelen "Je zei zelf dat je me nog heel wat tegoed had. Geef mij nu het antwoord, en daarna zien we wel verder," Toen hij zeker wist dat hij buiten haar gehoorgebied was liep hij langzaam naar het plateau toe. Zo zacht hij kon sprong hij erop en ging erop liggen. "Bone, ik weet wat je van plan bent. Kom maar terug, wees een echte luipaard en bevecht me waardig, zoals net. Geen trucjes, of ik rammel je af." hoorde hij roepen. Maar nee ze wist totaal niet wat hij van plan was. Hij grinnikte omdat hij door had dat de rollen nu omgedraaid waren. Hij genoot van de angst in haar stem. Hij wachtte nog even geduldig. Want het idee dat ze naar niets aan het zoeken was en voor niets bang was maakte hem vrolijk. Hij lag relaxt languit en zijn voorpoten over elkaar. Zijn gele ogen keken het donker rustig in wachtend op een schim van haar. Na een poosje vond hij het wel genoeg geweest " Kan je hem al vinden?" riep hij sarcastisch en met een toon die liet merken dat hij dit wel leuk vond. " Wat zoek je eigenlijk?" riep hij weer. Hij wist drommels goed wat ze deed. Maar dit soort vragen maakte anderen altijd heel boos. En boze soortgenoten waren het grappigst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptywo dec 14, 2011 2:19 am

"Kan je hem al vinden?" klonk het plotseling door de eerst zo stille ruimte. Meteen draaide Gypsy zich om maar raakte een beetje in de war van de echo die het geluid achterliet. Toch kon ze er achter komen waar het geluid vandaan kwam. Plots rook ze ook de sterke geur van Bone. Opgelucht haalde ze adem. Hij stond in ieder geval niet achter haar. "Wat zoek je eigenlijk?" Als hij nu recht voor haar had gestaan, had Gypsy hem zo hard geslagen dat hij nu zo'n beetje aan de andere kant van de ruimte zou zijn beland. Maar ze hield zich in en riep niets terug. Voorzichtig sloop ze Bone's geur achterna die haar naar het plateau leidde waar zij zonet nog op had gelegen. Ze was hem dus voorbij gelopen, en dat wist hij. Hij had er mooi gebruik van kunnen maken, maar wat haar opviel was dat hij haar niet had aangevallen. Hij had een mooie kans verspilt. Een glimlachje trok op Gypsy's mond terwijl ze nadacht over de niet zo slimme zet van Bone. Het leek erop dat hij een aanvalsplan had bedacht, maar één kans, de enige kans, om haar aan te vallen had hij verspild. Ze spitste haar oren goed en wist dat ze zo'n beetje recht voor het mannetje moest staan. Zou ze aanvallen? Ach, ze had niets te verliezen. En ze had Bone al eerder verslagen. Twee keer op één dag zou een gigantische vernedering zijn voor hem, maar ze deed het graag. Zonder er nog veel over na te denken, zette Gypsy af tegen de vloer en hoopte op Bone te belanden. Dit zou opnieuw een gevecht worden, maar deze keer leek de afloop haar niet zo standvast. Bone zou zich nu beter kunnen verzetten of haar zwakte kunnen hebben gevonden, zodat hij zich weer in het donker zou gaan verstoppen. Alles wat Gypsy hoopte was dat hij een normaal gevecht zou vechten zonder trucjes. Maar tja, daar had zij geen inspraak in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptywo dec 14, 2011 3:41 am

Bone lachte tevreden toen hij pootstappen hoorde, Ze waren erg zacht maar hoorbaar. Toen hij wist dat ze vlak voor hem moest zijn maakte hij zich klaar. Hij hoorde een zachte plof van een sprong en hij rolde meteen weg van de plek waar hij net lag. Hij sprong op en sprong op de plek waar hij net nog gelegen had. Zijn klauwen waren uit en hij landde duidelijk op iets. Niet zeker wetend of hij goed zat deed hij zijn klauwen wat in en uit. Hij wachtte op geschreeuw..... Hij boog zich ondertussen naar voren waar hij hoopte dat haar hoofd zal zitten. Hij zette er 1 klauw op en wachtte op een reactie "Lig je lekker?" vroeg hij droog. Hij deed zijn zijn klauwen totaal uit en voelde iets langs zijn klauwen lopen. Hij deed ze weer in. Hij glimlachte bij het idee dat hij haar nu wel heel veel pijn moest doen. Ook al was het misschien (waarschijnlijk) niet haar hoofd. Dat het bloedde zei al genoeg bij hem. " Blijf wel leven he!" Hij lachtte gemeen.




Te kort... sorry :S (hij doet me denken aan scourge :S)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gypsy
Admin
Gypsy


Aantal berichten : 155

Leopard profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Let's NOT do it.

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptywo dec 14, 2011 5:43 am

Gypsy belande niet zoals gepland op Bone, maar kwam op het plateau terecht. Terwijl ze overeind probeerde te krabbelen, voelde ze twee scherpe klauwen in haar vachten haken. Ze slaakte een gil en spartelde wild om de klauwen uit haar huid te halen, maar dit zorgde er alleen maar voor dat de klauwen grote wonden maakten. "Gaan we het zo spelen?" siste ze. Wat een vuil beest. Hij gebruikte zijn vachtkleur tegen haar, en daar kon ze niet tegen. Ze wilde dat ze zelf zo zwart was, of dat haar ogen in ieder geval een stuk beter waren. Hoewel, hoe langer ze hier ondergronds was, hoe beter haar ogen gewend waren aan het donker. Ze zag nu al meer dan dat ze eerst kon zien, en kon af en toe de glanzend zwarte vacht van Bone voorbij zien schieten. Maar nu moest ze zich niet bezighouden met andere dingen, ze zat midden in een gevecht. Met haar achterpoten zocht ze verwoed naar het bekende, zachte gevoel van luipaardvacht en krabte zodra ze iets had gevonden wat er op leek. Ze schraapte haar achterpoten zo fel mogelijk en wilde een grote wond achterlaten, ook om Bone af te leiden of in ieder geval af te schrikken. Plots suisde er iets langs haar kop, het raakte haar net niet. Gypsy's kop schoot naar links en zag nog net een grote klauw terug worden getrokken. Pfew, die had ze net op tijd kunnen ontwijken. "Lig je lekker?" klonk Bone's stem boven haar. Gypsy gromde en stribbelde tegen bij het voelen van steeds meer druk op haar rug. Ze voelde hoe de oude wond van hun eerste gevecht opnieuw open ging. Ze kermde van de pijn maar weigerde op te geven. Ze was aardig uitgeput geraakt maar zette door."Blijf wel leven he!" Gypsy voelde hoe slap haar lichaam eigenlijk wel niet was. Het leek zeker alsof ze bijna dood was. Misschien kon ze hier gebruik van maken. Misschien kon ze Bone zijn trucjes terugkaatsten door een paar van haar eigen trucjes uit te proberen. Ze besloot stil te blijven liggen, zo stil als ze kon tenminste. Haar achterpoten bewogen zich steeds langzamer tot ze slap naar beneden bleven hangen. "Oke.. Ik geef me over, wat jij wilt," murmelde ze zo zielig mogelijk. Eigenlijk deed ze dat helemaal niet. Ze deed zich slap voor zodat ze ten eerste tijd had om zich te herstellen, en ten tweede zodat Bone zou denken dat hij had gewonnen. Dan zou Gypsy overeind komen en hem verassen door hem aan te vallen, waar hij onvoorbereid op in zou moeten gaan, terwijl zij ondertussen haar plan al verder had uitgedacht. Ze mocht wel ouder zijn, ze mocht dan wel een vrouwtje zijn, ze mocht dan wel vermoeid zijn, een luipaard verliest wel zijn bloed, maar niet zijn hersenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pantherafelis.actieforum.com
Bone

Bone


Aantal berichten : 19

Leopard profile
Leeftijd: 3 years
Partner: Nope

SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Emptywo dec 14, 2011 8:41 am

"Gaan we het zo spelen?" siste het wijfje. Bone voelde dat zij zijn vachtkleur niet mocht... Wel logisch want hij had nu veel voordeel. " Jep, zo gaan we het spelen..... " antwoordde hij bot. hij voelde haar spartelen en een klauw van haar raakte zijn buik en scheurde die half open. Het deed pijn maar hij kon er mee leven. Hij had al veel meer pijnen. hij miste toen hij probeerde haar kop te raken. Hij voelde dat ze langzaam verslapte. hij besloot nog even te blijven staan en daarna ermee te kappen, ze verdiende het. Ze had het immer net zelf ook gedaan! Eigenlijk wel droog, ze liepen elkaar om en om bijna te vermoorden maar deden het telkens net niet.... maar hoelang zou dat nog duren? Er moest toch eens een verliezer zijn? Opeens had hij door dat ze nu wel erg slap leek. Hij wist dat het een truc kon zijn en dat ze straks hem onverwacht kon aanvallen. Maar hij wou haar niet doden. Heel rustig en haar goed in het oog houdend stapte hij van haar af "wijfie?" hij wist dat het dom klonk, maar ze had haar naam nog niet verteld. hij ging verder "Wijfie? Gaat het?" hij bleef gereed staan maar zijn gedachten vlogen weg. Was ze dood? bewusteloos? Of had ze ook zo'n visioen? hij keek haar met grote ogen aan. Hij had dus een soort van gewonnen en normaal zou hij onwijs blij zijn maar nu... Nu voelde hij juist iets vreemd... Iets vaags. Verdriet? Was dit Verdriet? Hij lette even niet op. Hij voelde zich vreemd. Hij was duizelig en wou niets anders dan liggen maar hij stond juist verstijfd door een soort angst. Even keek hij niet meer naar haar en dat was zijn fout. Met een enorme kracht werd hij door iets weggeslingerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SCREW THE DEATH.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: SCREW THE DEATH.    SCREW THE DEATH.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SCREW THE DEATH.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Panthera Felis :: Oosten :: Ondergrondse stad-
Ga naar: