Onderwerp: promotie lijstje zo nov 27, 2011 5:23 am
Is deze goed?
Naam: Panthera Felis Omschrijving: Er is een komeet neergekomen op de aarde. Hierdoor zijn alle levende wezens uitgestorven, behalve de dieren op het eiland Aquilla. Luipaarden zijn het enige grote dier wat hier voorkomt, en leeft hier dus in grote getalen. Je speelt hier zo'n luipaard.
[b]Naam:[/b] Panthera Felis [b]Omschrijving:[/b] Er is een komeet neergekomen op de aarde. Hierdoor zijn alle levende wezens uitgestorven, behalve de dieren op het eiland Aquilla. Luipaarden zijn het enige grote dier wat hier voorkomt, en leeft hier dus in grote getalen. Je speelt hier zo'n luipaard.
Onderwerp: Re: promotie lijstje zo nov 27, 2011 5:35 am
<3 Je bent een heldin! Ik dacht dat je boos op me was omdat ik zo'n punt maakte van die familieregel, en dat je opeens zonder een echte doei [naar mijn idee ] weg was gegaan.. Ik hoop niet dat dit echt het geval is? ö
Onderwerp: Re: promotie lijstje zo nov 27, 2011 5:45 am
Nee, heb ze nog niet, maar ik ga straks zoeken Ik denk niet dat ik vandaag nog een setje ga maken, maar morgen is ie er wel ^^ Bedankt voor het wachten en we wensen u een fijne tijd met uw plaatjes >:]
Onderwerp: Re: promotie lijstje zo nov 27, 2011 5:52 am
Pfff, ouders ook.. Ik weet zeker dat de mijne er deze week ook mee komen, ik voel het gewoon... Maar dat is prima, dan heb ik nog een weekje ofzo om de buttons in orde te krijgen ^^ Dan sluit ik me nu helemaal af van alles, want ik ga weer posten bij Misha [en volgens mij zegt dat genoeg x'D]
Onderwerp: Re: promotie lijstje wo nov 30, 2011 8:01 am
DUS. Wie gaat waar adverteren? Mogelijkheden voor mij: x Clans of the Depths [yeah yeah..] x Wolf Story x Kelynn High [hoewel ik het daar liever niet doe, want ik ben al langer dan een week niet meer online geweest...] x ... Ghehe, da's alles :']
Onderwerp: Re: promotie lijstje wo nov 30, 2011 8:09 am
Het is ook überamateuristisch.. Maar ja, ik heb er een klein beetje macht ontwikkeld x'D Ik doe wel op clans of the depths en WS. Djeez, ons RPG-gebied om te adverteren word steeds kleiner XD
Onderwerp: Re: promotie lijstje za dec 03, 2011 7:58 am
Hum.. Ik denk niet dat we vandaag nog gaan adverteren? Tenminste, ik wíl vandaag niet adverteren, de plaatjes zijn nog steeds lelijk omdat ik nog steeds te lui ben ze mooi te maken ..