Onderwerp: Re: Onzin-topic di dec 06, 2011 4:21 am
Weylyn schreef:
Gypsy schreef:
Sylver schreef:
Is dit beter? Ehm iets met beschutting, bomen of struiken ofzow. Ga ff mijn onderschrift in elkaar flansen. Oh enneh... Ik kan niet heel lang posten, als het je ergert dan alvast sorry daarvoor
Nee, ik vind het af en toe ook wel lekker om kort te posten :3 Well, ik denk dat het bos een goede keuze is? x'D Btw, de afmetingen voor een avatar zijn maximaal 150x200 [kijkt even naar Romy of we hetzelfde in gedachten hadden >:]] Dus zodra ze hieraan voldoen, is het prima ^^
[Ik klikte weer bijna op Edit x'D]
Ik had hetzelfde in gedachten >3 Kom ff op msn. Dan kunnen we regels maken over de ava en onderschift etc.
Onderwerp: Re: Onzin-topic di dec 06, 2011 4:30 am
@ Romeh, Ik was een beetje aan het klooien met ps en jouw onderschrift was het slachtoffer x'D Ik heb een nieuwe lettertype voor je onderschrift.. Veel mooier en sierlijker >:] Zal ik hem PM'en?
Onderwerp: Re: Onzin-topic di dec 06, 2011 4:31 am
Gypsy schreef:
@ Romeh, Ik was een beetje aan het klooien met ps en jouw onderschrift was het slachtoffer x'D Ik heb een nieuwe lettertype voor je onderschrift.. Veel mooier en sierlijker >:] Zal ik hem PM'en?
Onderwerp: Re: Onzin-topic di dec 06, 2011 4:44 am
@ Julya, Yeah, en vind je het erg als het topic bij de ijsrivier komt? [a]
Sylver
Aantal berichten : 24
Leopard profile Leeftijd: 1.5 jaar Partner: Try to win her heart
Onderwerp: Re: Onzin-topic di dec 06, 2011 4:47 am
Ehm, wil je de korte lijst of de lange? Nee ehm ff denken.
Dream horses, Warrior cats, lost animals, fantasy world, fantasylife, heartland, anime angels, grand prixx, horse home, dat was het wel denk ik. Oh en ik zat op Youth centrum, maar mijn ouders zagen dat en dachten dat het "Gevaarlijk" was.....
Onderwerp: Re: Onzin-topic di dec 06, 2011 4:49 am
Sylver schreef:
Ehm, wil je de korte lijst of de lange? Nee ehm ff denken.
Dream horses, Warrior cats, lost animals, fantasy world, fantasylife, heartland, anime angels, grand prixx, horse home, dat was het wel denk ik. Oh en ik zat op Youth centrum, maar mijn ouders zagen dat en dachten dat het "Gevaarlijk" was.....
Zat jij op la ;D Wie was je daar??
Okeej, nu ff over wat anders. Zijn Fantasy world en Fantasylife nog achtief? Zo ja, zou jij daar een affialaties topic voor pf willen maken? Als je wil krijg je de code ^^
Sylver
Aantal berichten : 24
Leopard profile Leeftijd: 1.5 jaar Partner: Try to win her heart
Onderwerp: Re: Onzin-topic di dec 06, 2011 4:50 am
@ Gypsy: Omg Odion? Nee!! Nee!!! OMG. Odion haat mijn personage. Delailah. Leuk om je weer te spreken